Změna zákazníka

1) DOKUMENTY

Pro změnu zákazníka v odběrném místě, které je u naší společnosti Vás prosíme o doložení následujících dokumentů:

  • podepsané Smlouvy o sdružených službách dodávky plynu s naší společností
  • podepsaného formulářeŽádost o změnu zákazníka (přepis) – plyn„ se sepsanými stavy měřidel
  • kopie dokladu o vztahu k nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, doklad o dědictví)
  • jiné: úmrtní list, čestné prohlášení se souhlasem majitele nemovitosti

 

2) SMLOUVA A REGISTRACE

Jak získáte naši Smlouvu o sdružených službách dodávky plynu?

Nejprve si u nás vyberte jeden z nabízených produktů, a to e-TARIF nebo SMART.

Produkt e-TARIF nabízí nižší cenu a je pro zákazníky, kteří preferují elektronickou komunikaci, zasílání vyúčtování na e-mailovou adresu a zasílání přeplatků na bankovní účet.

Produkt SMART je naopak pro zákazníky, kteří například nemají e-mail anebo bankovní účet a chtějí vyúčtování v papírové podobě.

V případě změny zákazníka se prosím neregistrujte přes náš zákaznický portál MOJE FEEL ECOENERGY, jelikož odběrné místo již u nás registrováno je. Pouze si na našich stránkách v dokumentech ke stažení stáhněte a vyplňte formulář „Smlouva o sdružených službách dodávky plynu.“ Vyplněný formulář prosím vytiskněte, podepište a po jeho doložení provedeme požadovanou změnu.

 

3) ZASLÁNÍ DOKUMENTŮ

Veškeré dokumenty zašlete prosím čitelně naskenované v pdf souboru na náš e-mail

feelecoenergy@fosfa.cz

nebo poštou na naši adresu:

Fosfa a.s.

Feel ecoenergy

Hraniční 268/120

Břeclav – Poštorná

691 41

 

4) ZMĚNA ZÁKAZNÍKA

Celý proces trvá přibližně 5 - 10 pracovních dní a nelze jej provádět zpětně.

V případě jakýchkoliv nejasností se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku +420 519 306 300 nebo na náš e-mail feelecoenergy@fosfa.cz.

Těší se na Vás tým Feel ecoenergy.

powered by FOSFA

Fosfa a.s., Feel ecoenergy, Hraniční 268/120, 691 41 Břeclav – Poštorná