Změna dodavatele se změnou zákazníka

1) DOKUMENTY

Pokud se v odběrném místě mění dodavatel a zároveň i zákazník, prosíme Vás o doložení následujících dokumentů:

  • podepsané Smlouvy o sdružených službách dodávky plynu s naší společností
  • kopie dokladu o vztahu k nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, doklad o dědictví)
  • kopie předávacího protokolu se stavy měřidel k datu předání nemovitosti (pokud byl sepsán)
  • jiné: úmrtní list, čestné prohlášení se souhlasem majitele nemovitosti
  • kopie posledního vyúčtování pro kontrolu technických údajů na odběrném místě (pokud máte k dispozici)
  • formuláře pro ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem (pokud je smlouva ukončena, sdělte nám prosím pouze k jakému datu a formulář již dokládat nemusíte)
  • pokud se odběrné místo nachází na distribučním území GasNet (RWE), prosíme o doložení čísla plynoměru

Formuláře pro ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem:

  • dodavatel E.ON vyžaduje formulář „Plná moc“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
  • dodavatel ČEZ vyžaduje formulář „Žádost o ukončení smlouvy“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
  • dodavatel Innogy (RWE) vyžaduje formulář „Čestné prohlášení“, který vyplní a podepíše nový odběratel
  • dodavatel PRE (Pražská energetika) vyžaduje formulář „Žádost o ukončení smlouvy,“ který vyplní a podepíše stávající odběratel
  • dodavatel Pražská plynárenská vyžaduje formulář „Převod odběru zemního plynu“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
  • pokud se jedná o jiného dodavatele a dohledáte u něj na webových stránkách formulář pro ukončení smlouvy, doložte nám jej prosím (vyplněný a podepsaný stávajícím odběratelem)

 

2) SMLOUVA A REGISTRACE

Jak získáte naši Smlouvu o sdružených službách dodávky plynu?

Nejprve si u nás vyberte jeden z nabízených produktů, a to e-TARIF nebo SMART.

Produkt e-TARIF nabízí nižší cenu a je pro zákazníky, kteří preferují elektronickou komunikaci, zasílání vyúčtování na e-mailovou adresu a zasílání přeplatků na bankovní účet.

Produkt SMART je naopak pro zákazníky, kteří například nemají e-mail anebo bankovní účet a chtějí vyúčtování v papírové podobě.

Pro přiznání e-TARIFU je nutná registrace na našich webových stránkách přes portál MOJE FEEL ECOENERGY. Při registraci uvedete údaje o sobě, o platbách a technické údaje o odběrném místě. Na základě těchto údajů se Vám do e-mailu vygeneruje Smlouva o sdružených službách dodávky plynu s naší společností, kterou si vytisknete a podepíšete.

Pro produkt SMART si na našich stránkách v dokumentech ke stažení stáhněte formulář „Smlouva o sdružených službách dodávky plynu.“ Vyplněný formulář prosím vytiskněte, podepište a po jeho doložení provedeme registraci za Vás.

 

3) ZASLÁNÍ DOKUMENTŮ

Veškeré dokumenty zašlete prosím čitelně naskenované v pdf souboru na náš e-mail

feelecoenergy@fosfa.cz

nebo poštou na naši adresu:

Fosfa a.s.

Feel ecoenergy

Hraniční 268/120

Břeclav – Poštorná

691 41

 

4) ZMĚNA DODAVATELE SE ZMĚNOU ZÁKAZNÍKA

Celý proces trvá přibližně 25 - 35 dní a nelze jej provádět zpětně.

V případě jakýchkoliv nejasností se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku +420 519 306 300 nebo na náš e-mail feelecoenergy@fosfa.cz.

Těší se na Vás tým Feel ecoenergy.

powered by FOSFA

Fosfa a.s., Feel ecoenergy, Hraniční 268/120, 691 41 Břeclav – Poštorná