1) DOKUMENTY
Pokud se v odběrném místě mění dodavatel a zároveň i zákazník, prosíme Vás o doložení následujících dokumentů:
- podepsané Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny s naší společností a podepsané Plné moci
- kopie dokladu o vztahu k nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, doklad o dědictví)
- kopie předávacího protokolu se stavy měřidel k datu předání nemovitosti (pokud byl sepsán)
- jiné: úmrtní list, čestné prohlášení se souhlasem majitele nemovitosti
- kopie posledního vyúčtování pro kontrolu technických údajů na odběrném místě (pokud máte k dispozici)
- formuláře pro ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem (pokud je smlouva ukončena, sdělte nám prosím pouze k jakému datu a formulář již dokládat nemusíte)
- formuláře pro sjednání Smlouvy o připojení k distribuční soustavě s distribucí
Formuláře pro ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem:
- dodavatel E.ON vyžaduje formulář „Plná moc“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
- dodavatel ČEZ vyžaduje formulář „Žádost o ukončení smlouvy“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
- dodavatel Innogy (RWE) vyžaduje formulář „Čestné prohlášení“, který vyplní a podepíše nový odběratel
- dodavatel PRE(Pražská energetika) vyžaduje formulář „Žádost o ukončení smlouvy,“ který vyplní a podepíše stávající odběratel
- dodavatel Pražská plynárenská vyžaduje formulář „Převod odběru elektrické energie“, který vyplní a podepíše stávající odběratel
- pokud se jedná o jiného dodavatele a dohledáte u něj na webových stránkách formulář pro ukončení smlouvy, doložte nám jej prosím
(vyplněný a podepsaný stávajícím odběratelem)
Formuláře pro sjednání Smlouvy o připojení k distribuční soustavě s distribucí:
- distribuce ČEZ vyžaduje formulář „Plná moc (pro dodavatele)“
- ostatní distribuce nevyžadují žádné specifické formuláře
2) SMLOUVA A REGISTRACE
Jak získáte naši Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny?
Nejprve si u nás vyberte jeden z nabízených produktů, a to e-TARIF nebo SMART. Ceníky jsou k dispozici zde
Produkt e-TARIF nabízí nižší cenu a je pro zákazníky, kteří preferují elektronickou komunikaci, zasílání vyúčtování na e-mailovou adresu a zasílání přeplatků na bankovní účet.
Produkt SMART je naopak pro zákazníky, kteří například nemají e-mail anebo bankovní účet a chtějí vyúčtování v papírové podobě.
Pro přiznání e-TARIFU je nutná registrace na našich webových stránkách přes portál MOJE FEEL ECOENERGY. Při registraci uvedete údaje o sobě, o platbách a technické údaje o odběrném místě. Na základě těchto údajů se Vám do e-mailu vygeneruje Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny s naší společností a Plná moc. Oba dokumenty si vytisknete a podepíšete.
Pro produkt SMART si na našich stránkách v dokumentech ke stažení stáhněte formulář „Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny a formulář "Plná moc".“ Vyplněné formuláře prosím vytiskněte, podepište a po jeho doložení provedeme registraci za Vás.
3) ZASLÁNÍ DOKUMENTŮ
Veškeré dokumenty zašlete prosím čitelně naskenované v pdf souboru na náš e-mail
nebo poštou na naši adresu:
Fosfa a.s.
Feel ecoenergy
Hraniční 268/120
Břeclav – Poštorná
691 41
4) ZMĚNA DODAVATELE SE ZMĚNOU ZÁKAZNÍKA
Celý proces trvá přibližně 25 - 35 dní a nelze jej provádět zpětně.
V případě jakýchkoliv nejasností se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku +420 519 306 300 nebo na náš e-mail feelecoenergy@fosfa.cz.
Těší se na Vás tým Feel ecoenergy.